sreda, 2. december 2009

Božična pesem RAD BI

NOva Božična pesem, ki jo je zapel Marjan Novina - Rad bi. Božična pesem, zapojmo jo skupaj


Rad bi

Marijan Novina

Tvoj korak izgublja se v noč,
sneg počasi bo pobelil pot.
V mislih s tabo, a tako sem sam.
Sprašujem se, zakaj?
Božič je in radost se deli.
Na obrazih mimoidočih, nasmeh živi.
Sneg kot solza na licu se topi.
A vem nekje name misliš ti.

Rad bi padel ti v objem,
poljubljal tvoje ustnice.
Gledal ti v oči,
ki meni so vse!

Rad bi to Božično noč,
s teboj preživel.
Rad bi ti priznal,
da ljubim te!

Pridi, čakam te na ulici.
Ker prvi sem poljub ukradel ti.
Pridi, skrij me v svojo dlan.
Na Božično noč srce ti dam!

Rad bi padel ti v objem,
poljubljal tvoje ustnice.
Gledal ti v oči,
ki meni so vse!

Rad bi to Božično noč,
s teboj preživel.
Rad bi ti priznal,
da ljubim te!

Rad bi padel ti v objem,
poljubljal tvoje ustnice.
Gledal ti v oči,
ki meni so vse!

Rad bi to Božično noč,
s teboj preživel.
Rad bi ti priznal,
da ljubim te!

Zapisal v sneg sem tvoje ime!
Pridi, daj poljubi me.

Rad bi padel ti v objem,
poljubljal tvoje ustnice.
Gledal ti v oči,
ki meni so vse!

Rad bi to Božično noč,
s teboj preživel.
Rad bi ti priznal,
da ljubim te!

Rad bi padel ti v objem,
poljubljal tvoje ustnice.
Gledal ti v oči,
ki meni so vse!

Rad bi to Božično noč,
s teboj preživel.
Rad bi ti priznal,
da ljubim te!

Ni komentarjev:

Objavite komentar